دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1398 - 17:36
مدیر استارتاپ داخلی:

فرآیند اخذ مجوز استارت‌آپ‌ها تسهیل شود 

مدیر فروش یک شرکت دانش‌بنیان گفت: مشکلات اخذ مجوز ما را دچار سردرگمی کرده است. مسئولان باید فرآیند اخذ مجوزها را تسهیل بخشند و با سنگ‌های بزرگ جلوی پیشرفت مجموعه‌ها را نگیرند.
کد خبر : 451790
پر 1.1.1.jpg

سید محمد ملانوروزی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی  گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: شرکت دانش‌بنیان ما  یکی از شرکت‌های مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در سربندان دماوند است. این شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف کشاورزی اعم از تولید گیاهان زینتی فعالیت می‌کند.


وی افزود: شرکت ما دستگاه‌های مختلفی برای فرآوری محصولات کشاورزی را تولید و طراحی کرده است. دستگاه‌های تولید شده قابلیت به‌کارگیری در خشک کردن محصولات، بسته‌بندی و فرآوری سایر محصولات کشاورزی از جمله گیاهان زینتی و محصولات خوراکی  را دارند. 


مدیر فروش این شرکت دانش‌بنیان گفت: در نمایشگاه فناوری‌های داخلی محدودیت فضا داشتیم، از همین رو نتوانستیم به نحو بهتری حضور پیدا کنیم، از طرف شرکت، 30 میلیون تومان هزینه طراحی غرفه انجام شده است ولی متأسفانه با توجه به محدودیت فضایی که دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه نمایشگاه برای مناطق دانشگاه آزاد اختیار کرده بودند، ما محدود شدیم و این مسئله باعث شد که تعداد محصولات و تنوع کار پایین بیاید.


ملانوروزی در خصوص حمایت مسئولان اذعان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی، از سوی مسئولان حمایت مالی صورت نگرفته است؛ اما از نظر ارتباطات علمی با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به‌خصوص در مرکز تحقیقات سرابندان واحد علوم و تحقیقات حمایت خوبی از ما شده است.


مدیر فروش این شرکت دانش‌بنیان در خصوص اخذ مجوزهای لازم برای شرکت دانش‌بنیان و محصولات آن خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و استانداری تهران  از جمله  ارگان‌هایی است که با آنها در ارتباط هستیم. این ارگان‌ها می‌توانند به رشد شرکت‌هایی نظیر ما کمک کنند. مشکلات اخذ مجوزها  ما را دچار سردرگمی کرده است. خواسته اصلی ما این است که فرآیند اخذ مجوزها  تسهیل شود و با یک‌سری سنگ‌های بزرگ جلوی پیشرفت مجموعه‌ها را نگیرند. اگر این مشکلات برطرف شود، خیلی از مجموعه‌ها به راحتی می‌توانند رشد و پیشرفت کنند.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانش بنیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته